Myckeläng

Idag tog jag med mig M & barnen ut till Myckeläng för att vara med mammsen och hjälpa henne lite.
Barnen och jag har varit ute och skottat, sedan fick vi för oss att göra en snögubbe som blev väldigt lyckad med massa fågelfrön och stenar och halsduk mm .. MEN... När man skulle fotografera L&L bredvid snögubben blev hon visst lite baktung så den rasade. Hahah.. Liam & Lucas blev lite ledsen och paff :).


Men vi har haft en helt underbar dag med mamma/mormor.
Imorgon åker vi hem då barnen ska på dagis, jag ska träffa hetingen Belinda på Birsta.. : )

Ikväll blev jag och Lucas bjuden på saffranskaka som mormor gjort mums fillibabba! =) . Den får hon gärna bjuda på flera gånger om!! .

Idag har jag haft en underbart mysig dag med barnen. men känner att mina tankar inte är här utan All over the place!

Blicka framåt för framtiden :)




CARPE DIEM .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0