2012

All night long.



S
ista arbetspasset för denna veckan ,som man nu vet om. Jobbar med Kosovare en helt underbar brud :).

I mitt liv händer det absolut inte så mycket mer än att jag jobbar och har mina barn varannan vecka.
Att planera in något finns inte i min värld här får man ta dagarna som dem kommer. 

 Barnen mina mår jätte bra och man ser att de trivs både hos mig och m.  Och det är så det ska vara, Jag och pappan är fortfarande goda vänner och kan umgås tsm med våra barn , DET  är UNDERBART!!.


Vad sker mer i mitt liv?? Jo man har ju fallit för en .. Men ja det finns tyvärr inte så mycket att säga om det ,
ett väldigt bra ord som passar bra är att det är PAIN IN THE ASS...

Later C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0