Tips..

Jag skulle ju börja att lägga ut lite tips på mat och fikabröd samt recpet. Så jag ska försöka så gott jag kan. : )

Jag kommer numera inte att skriva så mycket om mitt liv för jag tycker det är för privat för att lägga ut på bloggen!

Så ni kommer få njuta utav underbara recept på gott fika bröd och mat från mig :) .


__________________________________________________________________________________________________
Middags tips!

Du behöver-

* 4-5 st kyckling fileér
* 2 st örtkryddad cremé fraiche
* smör
* 2 tsk salt
* 2 tsk svartpeppar
*1 burk vattenkastanjer


Du gör så här-

delar kycklingen i små bitar ,lägger i en skål och strö på salt och peppar och blanda.
Lägg ner kycklingen i stekpannan och stek tills dem är helt färdiga
Sedan till sätter du cremé fraichen och vattenkastanjerna och låter få dra ihop sig i kycklingen.

Tar cirka 30 minuter att göra och det är godast med ris till detta.  :)


Smaklig måltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0