Oväder

Oväder,regn, rusk ,kallt och eländigt. Men vad gör det då man är hos mamma och umgås :)
 Idag fick jag samtal av Alnösol sjukhems Chef vi bokade tid för ett möte. 10.30 idag fick det blir.
Då var det bara att klä på sig själv sätta på ansiktet och fixa killarna mina så drog vi iväg i ovädret! .
Jag trodde de skulle gå på en halvtimme max... Men slutade visst efter 1 timme!  : ) . Ett mycket givande samtal hade vi och på Onsdag och Torsdag börjar inskolningen en dag och en kväll!! Ja är så lycklig ,så glad att jag få komma tillbaka och jobba extra!  =) Verkligen saknat alla tjejer där! : ) .

Efter det så blev det att äta lunch med 2 trötta killar som var dö less på sin mamma.. Då vi äntligen tog oss hem till Mormor så vilade vi ett bra tag och killarna sov en bra stund och är nu nöjda och glada.

Det verligen stormar här ute i Söråker, regnet bara öser ner och låer förfärligt i vindarna.. Men killarna är ju överlycklig att Pippi finns att se på och att kära mormor har en hund dem kan gosa med! ;)

Hur mår jag idag då? Jag mår rätt så bra,ont i magen fortfarande och ont så fort jag äter något. Jag känner mig lite less på vissa saker som angår mig. Men snart orkar jag nog att ta tag i det och göra det bästa utav det.Mer hälsa än ohälsa!!!

Ibland så är jag sugen på att söka till skola och få arbeta med människor och dela ens olika värderingar och funderingar och göra uppsatser samt uppgifter och lära sig mera!

Som Chefen sa idag, "Har du inte funderat på att bli en chef?" Jag tar det med ett leende! (: . 


 Nu blir de makaroni pudding :) .


Nu ska jag bli social med Anton som kikade förbi och äta med alla :)<3

se yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0