Kvalitetstid eller?

Nu sover äntligen våra 2 prinsar,nu vill dem att man ska sjunga för de innan dem somnar, så ligger dem där och försöker sjunga med. ÄLSKLINGAR!

Våran dag har sett ut  som följande att vi har vaknat,ätit frulle, busat sett på 3 olika filmer som killarna hoppat fram och tillbaka om . Ätit lunch VILAT sedan varit på Bvc .

BVC- Idag vart vi kallade dit för dem ville träffa oss nyinflyttade och ge oss information osv.
Maria heter våran BVC sköterska jätte trevlig och glad tjej!
Vi vägde våra killar idag och Lucas vägde 16 kg 93-94 cm lång-
Liam vägrade stå ordentligt men vi kan säga 14-15kg 93-94 cm lång.

Våra Go älsklingar! =).


Sedan åkte vi hem och jag och killarna små vi ritade lite med dem nya färgpennorna :) Det tyckte dem var lite roligt..
Marcus var så go och städa på killarnas rum och damsög idag. Medans jag fixade maten och tog undan disken.  :)
Så nu har vi fått undan allt sådant . Jihoo.. Lite kvalitetstid blir det väl innan något utav barnen vaknar nästa gång!

Jag har valt att börja med denna  blogg för jag känner att det är ingen ide att jag lägger ut om mitt liv och mina "problem" på ett öppet forum.. Chefer arbetskollegor m m läser..

Så jag börjar om på rutan 1 med en GLAD blogg, mindre om mitt liv MERA om bakning och umgänge och min fritid :) . De som inte gillar det vet ju hur ni kom hit& lika enkelt att försvinna igen! =)  .

Jag saknar MIN vän så otroligt mycket , saknar om allt vi pratat om och allt skratt och alla "minnen" . Jag har ALLTID ställt upp för dig men då de kommer till kritan var det inte samma sak gentemot.. Och jag ville inte se det men du kunde inte ens fråga v tex. "varför mår du inte bra?" eller "Heej gumman,jag tänkte på dig nyss och ville höra hur du mådde idag, är det bättre?" Men nej inte ens ett enda sms fick man..

Det enda jag kan säga är att jag är ledsen ,arg,besviken. Du läser inte ens detta och du kommer nog inte bry dig ändå. Men du är MIN  VÄN. Jag saknar DIG!  om det nu betyder något.




Imorgon kommer det att komma upp recept på mina fantastiska bullar och min underbara kladd-block choklad kaka ;)


Nu ska jag fixa mig inför natten och försöka sova en hel natt :)

God natt alla fina där ute:)



En lite bild på en GLAD Sissilina! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0